مطالب فیزیکی ونمونه سوال وجزوه فیزیک

باتوکل برخداوند متعال واستعانت ازالطاف بیکران او وصلوات برمحمد وخاندان او:اینجانب حجت اله شاه چراغی دبیرفیزیک شهرستان دهاقان این وبلاگ رابرای اشاعه علم فیز یک وارتباط با دانش آموزان راه اندازی کرده ام

مطالب فیزیکی ونمونه سوال وجزوه فیزیک

باتوکل برخداوند متعال واستعانت ازالطاف بیکران او وصلوات برمحمد وخاندان او:اینجانب حجت اله شاه چراغی دبیرفیزیک شهرستان دهاقان این وبلاگ رابرای اشاعه علم فیز یک وارتباط با دانش آموزان راه اندازی کرده ام

نمونه سوالات طبقه بندی شده فیزیک1 فصل4(نور وبازتاب نور)

نمونه سوالات ومسائلی از فصل4 مربوط به بازتاب نور وآینه های کروی قرار داده ام تا دانش آموزان با حل آن برای امتحانات نوبت دوم آماده شوند هر گونه استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر نام وبلاگ یا نویسنده آن بلامانع است درضمن قدمی است در گسترش وفهم علم فیزیک برای دانلودسوالات  برروی عکس جلد کتاب فیزیک 1 درادامه مطلب کلیک کنید
  

نظرات 3 + ارسال نظر
Abbas A پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 12:05 http://galexy34.blogfa.com

سلام
ممنون از وبلاگ خوبتون انشاالله سال خوبی داشته باشید به وبلاگ من هم که درباره ی کهکشانها است سری بزنید.
با تشکر

ز-ر شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 08:35 http://elmefizik.blogfa.com/

با سلام از من دعوت کرده بودید وبلاگتان زیبا بود من علاوه بر وبلاگ لذت فیزیک .وبلاگ من و فیزیک را هم دارم شما را با افتخار لینک کردم

Admin چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 10:12 http://artistfa.blogfa.com

سلام دوست من.وب جالبی داری منم یه سایت عکس بازیگران دارم که هر روز با پست های جدید از بازیگران و هنرمندان آپدیت میشه.ازت دعوت میکنم تا به سایتم بیای امیدوارم از سایتم خوشت بیاد.

www.artistfa.blogfa.com
آرتیست فا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد