مطالب فیزیکی ونمونه سوال وجزوه فیزیک

باتوکل برخداوند متعال واستعانت ازالطاف بیکران او وصلوات برمحمد وخاندان او:اینجانب حجت اله شاه چراغی دبیرفیزیک شهرستان دهاقان این وبلاگ رابرای اشاعه علم فیز یک وارتباط با دانش آموزان راه اندازی کرده ام

مطالب فیزیکی ونمونه سوال وجزوه فیزیک

باتوکل برخداوند متعال واستعانت ازالطاف بیکران او وصلوات برمحمد وخاندان او:اینجانب حجت اله شاه چراغی دبیرفیزیک شهرستان دهاقان این وبلاگ رابرای اشاعه علم فیز یک وارتباط با دانش آموزان راه اندازی کرده ام

نمونه سوالات حرکت شناسی

نمونه سوالات حرکت شناسی (فصل2 فیزیک2یا فصل1فیزیک پیش دانشگاهی)قابل استفاده برای دانش آموزان دوم تجربی وریاضی ودانش آموزان سال چهارم تجربی وریاضی


دانلود

نظرات 4 + ارسال نظر
سیدعلی حسینی شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 22:46 http://hodo.ir

بسم الله
سلام علیکم
احترامابه اطلاع می رساند
با توجه به راه اندازی نخستین موتور جست وجوی امن کودک و نوجوان ؛سایت شما در لیست سایت های این سامانه قرار گرفت.
خواهشمند است در صورت تمایل نسبت به درج لینک ویا معرفی این سایت؛اقدام فرمائید
با سپاس
سید علی حسینی
www.hodo.ir

محمد طاها چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 21:54

خیر نیازی نیست ، خودمان با چشمان خودمان و با دستان خودمان و با عقل وفکر خودمان 20 میاریم!!!!!!!!! ( اغراق 100 درصد)

سرو روان چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 21:50

اشک
اشک
اشک

قطره های اشک
فقط به خاطر او ، اوکه رفت و خاطرش به یاد ماندنی است...!

یک دنده گی هایش به یاد ماندنیست...!!
خنده های زهر آگینش ، هنوز به یادم است...!
نگاه هایی که به من آموخت که من چیستم و کیستم و هیچ چیز نیستم...! ولی من امروز مفهوم نگاه های او را فهمیدم
آری من و خیلی های دیگه هیچ چیز نیستیم...!
جز آدم هایی مغرور که پاسخنامه ی کنکور مان را سفید و احترام و گذشت را سیاه...!

آری ، اشتباه ما خیلی بزرگ است وجبران نشدنی!
ولی سعی ما بر این است که جبرانش کنیم.
فقط با اراده ای استوار ، بدون هیچ غرور !
آری
ایکاش همان اول میدانستیم هیچ چیز نیستیم


هستی ما ، نیستی ماست و نیستی ما همه ی هستی ما!

من ناشناخته میمانم ، اما مطمئن باشید شما در ذهن من و یاد من تا ابد خواهید ماند.!


لطفا دنبال آن نباشید که کیستم وچیستم فقط بدانید ، فوق العاده پشیمانم !

التماس دعا در این روز های ماه ربیع
یکی از شاگردان مکتب فیزیک در دیاری همین نزدیکی

مهدی شنبه 29 آذر 1393 ساعت 18:02

احسنت به این وبلاگ. مطالب آموزشی زیادی داشت من دانش آموز فعال استفاده کردم........از شما خواهشمندم سوالات دی ماه خود را که امسال طرح می کنید را به ایمیلم ارسال کنید اگر ارسال کنید خداوند شما و پدر ومادرتان را اجر وسپس بیامرزد.لطفا هرچه زود تر ( اگر دلتان می خواهد) بگذارید.....باسپاس فراوان.....فی امان الله

از درخواستت معلوم است که دانش آموزفعالی هستیدرضمن چشم به هم بزنی سوالات را به زودی درجلسه امتحان خواهی دید ومعلوم می شود چقدر فعالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد